reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Štrba

Viktor Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mladý muž, ktorý sa snaží žiť podľa istých pravidiel, a stavať sa k životu zodpovedne. V živote som už všeličo zažil na druhej strane ma ešte čaká dlhá cesta učenia sa pokory a lásky. Zoznam autorových rubrík:  Zo života ľudíŠkolaPoéziaPríbehy zo životaSúkromné

reklama

Škola

Školstvo na Slovensku a jeho nedostatky (časť druhá)

Viktor Štrba

Školstvo na Slovensku a jeho nedostatky (časť druhá)

V svojom druhom článku sa pokúsim obsiahnuť viacero nedostatkov, a možno z toho bude ťažké usúdiť, ktorý je najdôležitejší, a či sa to týka len jednej fakulty, či typu školy. Najprv sa pokúsim vymenovať jednotlivé nedostatky, s ktorými som sa počas svojich dlhých rokov strávených na vysokej škole stretol.

  • 26. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 588x
  • 18
Školstvo na Slovensku a jeho nedostatky (časť prvá)

Viktor Štrba

Školstvo na Slovensku a jeho nedostatky (časť prvá)

Takmer 20 rokov už navštevujem školy, väčšinu z toho času som strávil na Slovensku, aj keď istú krátku chvíľu som mal možnosť si vyskúšať aj iný typ školského systému ako ten slovenský. Nebudem teraz tvrdiť, že ten systém bol lepší ako ten na Slovensku, ale má isté výhody a dalo by sa z neho niečo zobrať a zakomponovať do nášho. Náročné je však posúdiť, ako a čo presne z tohto iného systému prebrať.

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 561x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu