reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Štrba

Viktor Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž, ktorý sa snaží žiť podľa istých pravidiel, a stavať sa k životu zodpovedne. V živote som už všeličo zažil na druhej strane ma ešte čaká dlhá cesta učenia sa pokory a lásky. Zoznam autorových rubrík:  Zo života ľudíŠkolaPoéziaPríbehy zo životaSúkromné

reklama

Príbehy zo života

Výlet na Skalku alebo splnený sen

Viktor Štrba

Výlet na Skalku alebo splnený sen

Po dvoch týždňoch som sa mal stretnúť s mojou láskou, zároveň bolo presne 6 mesiacov od našich zásnub. V mysli sa mi miešalo mnoho myšlienok, pár vecí čo mi za posledných pár dní povedala cez telefón, sa ma dotklo, ale chcel som to s ňou radšej prediskutovať osobne. Zároveň som sa po dlhšej dobe odhodlal, že sa chcem vrátiť k písaniu blogov, a to ma priviedlo k tomu, aby som si prečítal pár blogov, ktorých autorov som mal už dávnejšie zaradených medzi „favorites". Medzi blogmi som našiel články o veľkej láske, splnených snoch, ale aj osobných tragédiách. Toto všetko a ešte slová duchovného, ktorý nás vedie v predmanželskej príprave, o tom, že by sme mali byť „dobrým", bez ohľadu na to, či náš partner nás niečím ranil, či sa zachoval „nevhodne", ma priviedlo k tomu, že som si povedal, že chcem Zuzke urobiť radosť a pôjdeme spolu na bežkách na Skalku, neďaleko Kremnice.

  • 15. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 0
Predmanželská intimita

Viktor Štrba

Predmanželská intimita

Keď som pred viac než piatimi rokmi napísal článok o predmanželskom sexe, vychádzali moje postoje z skúseností mojej sestry, a z rozhovorov s veriacimi mužmi počas „mužských víkendov".Dnes už môžem trochu viac hovoriť aj o osobných skúsenostiach a podať tak trochu osobné svedectvo. Zároveň som však ešte stále mladým človekom, ktorý sa snaží počúvať starších a skúsenejších a z čerpať z ich pozitívnych príkladov. Posledné dva roky už píšem veľmi zriedka a čiastočne to súvisí s tým, že pred necelými dvoma rokmi som našiel dievča, ktoré bolo ochotné opätovať moje city a vydať sa na spoločnú cestu životom.

  • 10. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 883x
  • 106
Náročný výstup v pohorí Belledonne

Viktor Štrba

Náročný výstup v pohorí Belledonne

Výlet v Francúzskom pohorí Belledonne nám prvý deň ponúkol nádherné slnečné počasie, nenáročný terén, a čarovné pohľady na hory obklopujúce plesá, noc sme strávili na chate Refuge de la Pra, a s tým čo nás postretlo počas druhého dňa som sa rozhodol sa s Vami podeliť v nasledujúcich pár riadkoch.

  • 10. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 0
Výlet na Kráľovu hoľu

Viktor Štrba

Výlet na Kráľovu hoľu

Slovenské hory ma už dlhšiu dobu fascinujú, pričom odkedy Boh spojil moje a Zuzkine cesty, tak ich navštevujem ešte častejšie. Tak som sa jednu novembrovú sobotu spolu s Zuzkou, jej bratom a otcom vybral pokoriť jeden z najvyšších vrcholov Nízkych Tatier, pričom som ani netušil akú nádheru uvidím, a aké príjemné dobrodružstvo to bude.

  • 7. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 406x
  • 0
Milé prekvapenie

Viktor Štrba

Milé prekvapenie

Minulý týždeň bol skoro ako každý iný, akurát jeden z tých dní bol pre mňa trochu výnimočný.

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 320x
  • 0
reklama
Dobrodružstvo v Rakúsku

Viktor Štrba

Dobrodružstvo v Rakúsku

Keď mi pred necelým rokom kamarát povedal, že by rád šiel na cyklotúru po povodí Dunaja, začal som si o tejto trase vyhľadávať informácie a tešiť sa na plánovaný výlet, cez čarokrásne údolie rieky Dunaj. To čo sa nepodarilo minulý rok, sa vďaka skorému plánovaniu ako aj požehnaniu vo forme slnečného počasia podarilo zrealizovať teraz.

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 320x
  • 78
Ako sa malá Simonka učila angličtinu

Viktor Štrba

Ako sa malá Simonka učila angličtinu

Minulý týždeň som sa po dlhšej pauze opäť vybral na detskú onkológiu. A opäť to bol jedinečný zážitok, ktorý mi zlepšil náladu aj napriek miernemu dažďu znepríjemňujúcemu mi cestu tam.

  • 8. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 042x
  • 0
Radosť a láska detí

Viktor Štrba

Radosť a láska detí

Po dvojtýždňovej pauze som sa opäť vybral na detskú onkológiu na Kramároch, kde po prázdninách už boli aj pani vychovávateľky, z ktorých neprítomnosti boli niektoré mamičky v priebehu júla a augusta dosť nešťastné.

  • 16. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 0
Ako som prežil deň medzi bývalými narkomanmi

Viktor Štrba

Ako som prežil deň medzi bývalými narkomanmi

"Ty si bol na detoxe?"Presne takýmito slovami ma pri raňajkách krátko potom ako som prišiel do resocializačného zariadenia „privítal" jeden z účastníkov. Mojou odpoveďou bolo len pousmiatie sa, a neskôr aj (nie príliš vhodné) skonštatovanie: "Vyzerám na to?"

  • 8. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 1
Výlet na Stoh, alebo kde (ne) zobrať dievča na rande...

Viktor Štrba

Výlet na Stoh, alebo kde (ne) zobrať dievča na rande...

...najmä pokiaľ nemá byť posledné. V sobotu som sa rozhodol, že na dlhšie plánovanú túru do Malej Fatry, napriek tomu, že v noci pršalo a ráno bolo polooblačno pôjdem aj s kamarátkou, pričom počas túry sme sa mali stretnúť s kamošom, ktorý šiel z druhej strany Fatry, t.j. zo Zázrivej.

  • 28. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 244x
  • 26
reklama
Pomoc tým najmenším

Viktor Štrba

Pomoc tým najmenším

Pred pár dňami som sa pripojil k niekoľkým mladým ľuďom počas ich krátkeho sústredenia v kempe v Častej. Boli tam pracovníci združenia Detská Misia, ako aj niekoľko mladých tínedžerov -dobrovoľníkov. Spočiatku sme počúvali o rôznych zážitkoch z táborov, či tzv. detských klubov, ale sa aj navzájom zdieľali, a povzbudzovali. Popritom sme spievali chvály Hospodinovi a prosili ho o pomoc pri našej práci.

  • 7. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 46
Zuzkin návrat na onkológiu

Viktor Štrba

Zuzkin návrat na onkológiu

Po minulotýždňovej príjemnej návšteve detí na onkológii počas ktorej som sa zahral s 10-ročným Maťom a ešte si po čase uvedomil, že svet je malý, keď som mal možnosť spoznať neter Vlastičky, som sa opäť vybral navštíviť tie milé malé deti.

  • 19. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 553x
  • 6
Jeden neobyčajný víkend...

Viktor Štrba

Jeden neobyčajný víkend...

Keď som sa ráno krátko po 6tej zobudil na to, že vonku jasne svieti slnko, tak mi srdce mierne poskočilo, no to ako strávim tento víkend a čo počas neho zažijem som ani vo sne netušil. Práve to je však na našich životoch úžasné, že niekedy sa dejú menšie zázraky a prekvapenia.

  • 2. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 0
Hrebeňovka Veľkej Fatry

Viktor Štrba

Hrebeňovka Veľkej Fatry

Začiatkom Augusta som si povedal, že by som veľmi rád ešte počas tohto leta niečo výnimočné zažil a zhodnotil som, že najreálnejšie a najlepšie by bolo ísť na nejakú turistiku počas predĺženého víkendu na prelome Augusta a Septembra...

  • 9. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 109x
  • 2
Navždy nás opustil jeden veľký človek

Viktor Štrba

Navždy nás opustil jeden veľký človek

22.8.2008 bol posledným dňom životnej púte jedného Božieho služobníka, ktorá trvala len 37 rokov. Jeho úmrtie bolo pre mňa náhle, aj keď bolo po ťažkej chorobe, ktorej vážnosť som si však neuvedomoval.

  • 26. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 363x
  • 10
reklama
Dobrodružstvo vo Vrícku

Viktor Štrba

Dobrodružstvo vo Vrícku

Opäť po roku som mal možnosť sa zúčastniť detského letného tábora ako vedúci, pričom znovu to bol jedinečný zážitok... plný prekvapení, smiechu ale i starostí. Tento rok sme pre svoje dobrodružstvá vybrali prekrásnu oblasť Turčianskej záhradky neďaleko obce Vrícko.

  • 22. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 11
Lumen 2008

Viktor Štrba

Lumen 2008

6.6.2008 som sa zúčastnil kresťanského hudobného festivalu s názvom Lumen, ktorý sa konal v Trnave. Vzhľadom k tomu, že asi pred týždňom bol aj Bažant na Mlynoch o ktorom som trochu písal, tak mi nedá aspoň trochu neporovnávať, aj keď môj pohľad bude do istej miery subjektívny.

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 150x
  • 3
Ďalšia návšteva na Kramároch

Viktor Štrba

Ďalšia návšteva na Kramároch

Dnes som šiel opäť navštíviť detičky na onkologickom oddelení na Kramároch, pričom som opäť šiel sám. Po príchode som sa tradične prihovoril pani vychovávateľke, ktorá ma zaviedla k jednému malému dievčatku Zuzke.

  • 6. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 5
Te Deum a Bažant na Mlynoch

Viktor Štrba

Te Deum a Bažant na Mlynoch

Na záver minulého týždňa som sa zúčastnil dvoch aktivít, ktoré mali spoločné asi len 3 veci: 1, Konali sa v Mlynskej doline 2, Zúčastnil som sa ich 3, Zúčastnilo sa ich viac než 500 ľudí z ktorých väčšina bola vo veku 18-25 rokov

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 779x
  • 21
Úsmev dieťaťa

Viktor Štrba

Úsmev dieťaťa

Dnes som po týždni opäť šiel navštíviť onkológiu na Kramároch, pričom som už nebol tak neistý ako minule keď som tam šiel po prvý raz bez mojej sprievodkyne a spoločníčky...

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu